
Порядок вирішення спорів
- Спори та розбіжності щодо умов постачання природного газу та застосування положень Договору постачання природного газу, або інші спори та питання, що можуть виникнути у відносинах Постачальника та Споживача вирішуються шляхом проведення переговорів та консультацій. У разі неможливості досягнення згоди Сторін шляхом переговорів та консультацій, Сторони мають право звернутися до Регулятора та/або вирішувати спір у судовому порядку. Врегулювання суперечок Регулятором чи його територіальним підрозділом здійснюється відповідно до порядку, затвердженого Регулятором. Звернення до Регулятора чи його територіального підрозділу не позбавляє Сторони права на вирішення спору у судовому порядку.
- У випадку виникнення будь–яких спірних питань Споживач ТОВ «ПАЛЬМІРА ЕНЕРДЖІ ГАЗ» має можливість звернутися:
- Директор ТОВ «ПАЛЬМІРА ЕНЕРДЖІ ГАЗ»
Федоровський Олександр Сергійович - тел. +38 (048) 752 80 40
e-mail: info@palmiraegaz.com - За адресою: 65003, м. Одеса, вул. Чорноморського Козацтва 23
- Часи роботи:
з понеділка по п’ятницю - з 09:00 год. по 18:00 год.(з 13:00 по 14:00 обідня перерва)
вихідні - субота, неділя